Ontwerp

Less is more.

Het publiek dat buitenreclame ziet, is meestal mobiel. Dat wil zeggen, ze zijn onderweg op een fiets, in een auto, bus, trein of lopend. Ze hebben daardoor maar enkele seconden de tijd om jouw boodschap te zien. Door de borden op meerdere plekken te plaatsen, wordt de kijktijd langer. Bovendien zorgt die herhaling er voor dat de boodschap wordt onthouden en opgeslagen. De korte bekijktijd vergt veel van de vormgeving.

Goede vormgeving is cruciaal voor buitenreclame

ROBIN BEST Outdoor Media weet precies wat werkt; welk lettertype, het aantal woorden, de kleuren etc. Met die kennis en onze jarenlange ervaring ontwerpen wij jouw affiches. Lever je zelf een ontwerp aan, dan kijken wij daar altijd nog even met onze ogen naar. Denken wij dat het anders of beter kan, dan nemen we contact met je op. Zo weet je zeker dat jouw campagne werkt.

Campagne starten?

Wil jij ook opvallend zichtbaar zijn met jouw aankondiging of reclame in de door jou gewenste plaats?

Neem direct contact op